У Дніпрі викрито та припинено діяльність шахрайського call-центру
За даними слідства, співробітники вказаного call-центру під виглядом працівників банків та операторів зв’язку вводили людей в оману та отримували номери їх банківських карток, CVV-коди, СМС-коди, одноразові паролі тощо. Після цього зловмисники заволодівали грошовими коштами потерпілих, які у подальшому виводили через електронні гаманці на карткові рахунки підставних осіб. 2 червня поточного року правоохоронними органами проведено санкціонований обшук в офісному приміщенні, де функціонував call-центр, у місті Дніпрі, в ході якого вилучено 35 системних блоків, 45 мобільних телефонів, зошити та флеш-носії з чорновими записами. Наразі досудове розслідування у кримінальному провадженні триває. Встановлюються причетні до злочину особи.
Пресслужба Дніпропетровської обласної прокуратури |
кількість переглядів: 2637
|