Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень суб’єктів владних повноважень, їх дій чи бездіяльностіПорядок складання, подання запиту на інформацію.
Відповідно до вимог статті 19 Закону запити на інформацію можуть подаватися на вибір запитувача в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою). Запит може бути індивідуальним або колективним. Письмовий запит подається в довільній формі.
Приймання запитів та надання доступу до публічної інформації проводиться у спеціально відведеному місці, що знаходиться в приміщенні Дніпропетровської обласної прокуратури за адресою: 49044, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 38.
Робота із запитувачами інформації проводиться у робочі дні з 09 до 13 години та з 13 години 45 хвилин до 17 години 45 хвилин, у п’ятницю – з 09 до 13 години та з 13 години 45 хвилин до 16 години 30 хвилин.
Запити на інформацію до Дніпропетровської обласної прокуратури можна подати:
Запит на інформацію має містити (стаття 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації»):
1) ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію Дніпропетровською обласною прокуратурою розроблено відповідні форми запитів, які можна отримати на даному веб-сайті.
У разі, якщо з поважних причин особа не може подати письмовий запит, їй буде надана допомога в оформленні запиту відповідальним працівником, який обов’язково зазначає в запиті своє ім’я, контактний телефон, та надає копію запиту особі, яка його подала.
Порядок оскарження рішень службових осіб органів
Дніпропетровської обласної прокуратури, їх дій чи бездіяльності
з питань забезпечення доступу до публічної інформації
Відповідно до статті 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації», рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Скарги з вказаних питань розглядаються у порядку та строки, передбачені Законом України “Про звернення громадян”, з дотриманням вимог організаційно-розпорядчих документів Офісу Генерального прокурора з питань організації роботи з розгляду і вирішення звернень.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
|
кількість переглядів: 1087 |