Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 

Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень суб’єктів владних повноважень, їх дій чи бездіяльності

Порядок
складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень суб’єктів владних повноважень, їх дій чи бездіяльності
 
Запит на інформацію має містити (стаття 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації»):
         1) ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
         2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
         3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
З  метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію Дніпропетровською обласною прокуратурою розроблено відповідні форми запитів, які можна отримати на даному веб-сайті.
У разі, якщо з поважних причин особа не може подати письмовий запит, їй буде надана допомога в оформленні запиту відповідальним працівником, який обов’язково зазначає в запиті своє ім’я, контактний телефон, та надає копію запиту особі, яка його подала.
Згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Інформація на запит, що не перевищує за обсягом 10 сторінок, надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.
   
Порядок оскарження рішень розпорядника
інформації або бездіяльності
 
Рішення, дії чи бездіяльність працівників обласної прокуратури з питань доступу до публічної інформації можуть бути оскаржені відповідно до вимог статті 23 Закону керівнику обласної прокуратури, Генеральному прокурору або до суду.
Скарги на ім’я керівника обласної прокуратури та Генерального прокурора розглядаються у порядку та строки, визначені Законом України “Про звернення громадян” з дотриманням вимог організаційно-розпорядчих документів Офісу Генерального прокурора з питань організації роботи з розгляду і вирішення звернень.
Скарги стосовно працівників прокуратури області розглядаються та відповіді за ними надаються за підписом заступника керівника обласної прокуратури, відповідального за організацію роботи відділу організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів.
У разі оскарження дій чи бездіяльності заступника керівника обласної прокуратури, відповідального за організацію роботи відділу організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів, відповідь на скаргу надається за підписом керівника обласної прокуратури.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

кількість переглядів: 936