Порядок

прийому  громадян та звернень у

прокуратурі Дніпропетровської області
 

 Розгляд звернень та особистий прийом є одним із важливих напрямів діяльності органів прокуратури та спрямовується на реальний захист прав і свобод людини та громадянина, зміцнення законності та правопорядку.

Відповідно до статті 22 Закону України “Про звернення громадян” (далі-Закон), порядок прийому громадян в органах державної влади, місцевого самоврядування, в установах, організаціях, на підприємствах визначається їх керівниками. 

Первинні звернення розглядаються місцевими прокуратурами. У прокуратурі області звернення до провадження приймаються після прийняття рішення керівниками місцевих прокуратур (скарги на рішення цих прокурорів), з додатком письмової відповіді, що оскаржується.

Згідно з вимогами статті 5 Закону у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником із зазначенням дати. Громадянин може подати скаргу особисто або через уповноважену особу, якщо повноваження оформлено відповідно до вимог чинного законодавства і надано особі або організації, яка здійснює правозахисну діяльність (ст.ст. 5, 16 Закону). Таким документом є доручення (договір, угода тощо), оформлене у встановленому законом порядку.

Звернення в інтересах неповнолітніх осіб подається їх законними представниками (батьками, опікунами, піклувальниками).

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, а також у разі, якщо воно не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, повертається заявникові.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором та таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає (стаття 8 Закону).

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

          Електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення та надсилання електронної форми, яка розміщена на офіційному веб-сайті прокуратури області.

          Електронне звернення без електронного підпису надсилається у вигляді скан - або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

Згідно з вимогами статті 7 Закону, якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади зверненні, не входять до його повноважень, воно  пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.

          Розгляд звернень громадян припиняється у разі подання повторного звернення від одного й того самого громадянина до однієї й тієї самої прокуратури з одного й того самого питання, якщо перше вирішено по суті; подання звернення з порушенням строків, передбачених статтею 17 Закону.

          Скарги на рішення, дії чи бездіяльність органів досудового розслідування чи прокурора під час досудового розслідування, а також на вироки, рішення, ухвали, постанови судів розглядаються в порядку та у межах, передбачених кримінальним, цивільним, господарським процесуальним законодавством тощо, з урахуванням рішень та висновків Конституційного Суду України.

Особистий прийом громадян, представників юридичних осіб, організація прийому керівництва прокуратури області здійснюється прокурорами відділу організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів з попередньою перевіркою документів, що засвідчують особу, яка звернулась на прийом         (т. 718-14-51).

Прокурор області приймає громадян за зверненнями, у задоволенні яких відмовлено його заступниками, або у разі оскарження їх дій чи рішень. Особистий прийом прокурора області організовується заздалегідь, у разі потреби на прийом запрошуються заступники прокурора області, інші працівники, за необхідності - керівники місцевих прокуратур. 

Заступники прокурора області приймають громадян у разі незгоди з діями чи рішеннями, прийнятими керівником самостійного структурного підрозділу, керівником місцевої прокуратури.

За зверненням, яке знаходиться на розгляді у структурних підрозділах апарату прокуратури області та за яким ще не прийнято рішення, особистий прийом керівництвом прокуратури області не проводиться. Натомість за бажанням заявника організовується прийом у виконавця за зверненням, начальника відповідного відділу, управління.

У разі прийняття рішення про припинення розгляду звернення на підставі  статті 8 Закону, про що заявнику письмово повідомлено, особистий прийом не проводиться.

 

 
 
 
 
 
 
Г Р А Ф І К

ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН У ПРОКУРАТУРІ  ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 
 
Прокурор області
МАТВІЙЧУК В.В.
 

ВІВТОРОК:      з 10 до 13 год.

 
Перший заступник прокурора області

 СОСКОВ Р.М.

 

СЕРЕДА:          з 10 до 13 год.

 
Заступник прокурора області –

начальник управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні та координації правоохоронної діяльності

ЧЕРКАШИН Ю.О.
 

ЧЕТВЕР:          з 15 до 17 год.

                                 

Заступник прокурора області – начальник слідчого управління

ТОКАР Р.М.
 

П’ЯТНИЦЯ:    з 10 до 13 год.

 
Заступник прокурора області
КРИВЕНКО О.І.
 

ПОНЕДІЛОК: з 15 до 17 год.

 
Начальники управлінь, відділів,
їх заступники,
прокурори відділів
 

                ЩОДНЯ,    КРІМ ВИХІДНИХ:

                             з 10 до 13 год.

                             з 14 до 17 год.

(з 14 до 16:45 год. у п’ятницю)

Прокурори відділу приймання, опрацювання та аналізу оперативної інформації

 ЩОДНЯ:              з  9  до 10 год.

                             з 17 до 19 год.

 

СУБОТА:              з 10 до 13 год.

                              з 15 до 18 год.

 
 
 
Адреса прокуратури:  пр. Дмитра Яворницького, 38, м. Дніпро, 49044
 

 Примітка: прийом  прокурором області проводиться за умови отримання відповіді за підписом заступника прокурора області про відмову у  задоволенні попереднього звернення.

 

Телефон «гарячої лінії» (056)718-14-55

електронна адреса - zvern@dnipr.gp.gov.ua