Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 

Надання публічної інформації прокуратурою Дніпропетровської області здійснюється у відповідь на інформаційний запит.

Запит на інформацію має містити
(стаття 19 ЗаконуУкраїни «Про доступ до публічної інформації»):
 
         1) ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
         2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
         3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
 З  метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію прокуратурою Дніпропетровської області розроблено відповідні форми запитів, які можна отримати на даному веб-сайті.
У разі, якщо з поважних причин особа не може подати письмовий запит, їй буде надана допомога в оформленні запиту відповідальним працівником, який обов’язково зазначає в запиті своє ім’я, контактний телефон, та надає копію запиту особі, яка його подала.
Згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
 
Інформація на запит, що не перевищує за обсягом 10 сторінок, надається безкоштовно.
При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.
 
 
 
 
 
Порядок оскарження рішень розпорядника
інформації або бездіяльності.
 
Рішення, дії чи бездіяльність працівників прокуратури області з питань доступу до публічної інформації можуть бути оскаржені відповідно до вимог статті 23 Закону прокурору області, Генеральному прокурору України або до суду.
Скарги на ім’я прокурора області та Генерального прокурора України розглядаються у порядку та строки, визначені Законом України “Про звернення громадян” з дотриманням вимог організаційно-розпорядчих документів Генеральної прокуратури з питань організації роботи з розгляду і вирішення звернень.
Скарги стосовно працівників прокуратури області розглядаються та відповіді за ними надаються за підписом заступника прокурора області, відповідального за організацію роботи відділу прийому громадян, розгляу звернень та запитів. За необхідності за резолюцією вказаного заступника прокурора області до їх розгляду можуть залучатися самостійні структурні підрозділи.
У разі оскарження дій чи бездіяльності заступника прокурора області, відповідального за організацію роботи старшого помічника прокурора області з питань забезпечення доступу до публічної інформації, відповідь на скаргу надається за підписом прокурора області.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
 
Відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
Працівники прокуратури області, винні у порушенні вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”  несуть відповідальність згідно з Дисциплінарним статутом прокуратури України та законодавством про працю.

кількість переглядів: 958